VT's

Leeftijd:
17 tot 19 jaar

Wat is Jin zijn? Dat bepalen ze zelf. Leiding is geen leiding meer, maar begeleiding. Wie weet slaan ze dit jaar hun tenten in het buitenland op, krijgt het jinlokaal een Keith Harring-look of is muziek de factor die hen bindt. Inspraak, ploeggeest en zelfstandigheid staan voorop. Jins zijn zwervers; blijvend onderweg ...

WET

Scouting.
Vrije tijd die niet vrijblijvend is, Spel dat niet luchtledig is. Samen zoeken en toch voorgaan. Die uitdaging ga ik aan.
Daarom wil ik meer weten over scouting en beter zien hoe ik in de leiding kan staan.
Ik wil zoeken hoe ik God ter spraken breng omdat ik voel dat dit ook belangrijk is. Ik wil daardoor meewerken aan de toekomst van een democratisch Vlaanderen, solidair met de wereld.
Vrede begint hier.

Leiding